Sider

mandag den 21. marts 2016

MAKE AND TAKE FRA CONVENTION


Jeg har tidligere vist sneak peak billeder af disse tag som jeg lavede make and take med til Convention i Middelfart og idag får I så lidt mere at se.

Jeg har brugt papir fra serierne BARNMARKET og NEWPORT.

Jeg har også brugt GLITTER GLASS, Wax Paste og Iron Paste.
Wax Paste og Iron Paste er helt nye produkter som Connie har fået hjem til butikken,
og I kommer helt bestemt til at se dem brugt igen på mine projekter, for de er super lækre
og findes i flere lækre farver.

































































                                                             Mange scrap hilsner
                                                                         Lisa.

1 kommentar:

  1. Hvor er de flotte som altid Lisa. Jeg elsker bare dine lækre kort og tags, og disse er kanon, og en rigtig fed blanding af det lidt rå look, samtidig med alt glitteret der skinner så flot på dem. kanon fed blanding.

    SvarSlet