Sider

torsdag den 19. november 2015

Gavepose Christmas Cosy

Nu hvor julen nærmer sig, synes jeg, det er hyggeligt at kunne give en lille gave i hjemmelavet indpakning. Jeg har fundet inspiration til denne på YouTube.
Jeg har brugt papir fra serien: Christmas Cosy.


Kanterne er sværtet med Distress Ink.
Hjertet er udstanset med end die fra Tim Holtz sættet Scribbles.



Jeg har brugt Ink-it blomster. Julemand og sentiment er fra et klippeark. Billedet har fået klar lim i kanten og der er drysset klar groft Glitter-Glass på.



Den er foldet, så den automatisk er lukket, og den åbnes ved at trykke på siderne.

Nu kan der kommes en lille gave i æsken.

Tak fordi du kiggede forbi og en god dag til dig.
Mange hilsner
Anne-Mette

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot. Jeg er helt vild med det papir her, og fik endelig noget her sidste week-end, og nu bare lidt mig tid, så jeg kan komme igang med at lege med det også.

    SvarSlet
  2. Meget smukt. Kan du lægge et link ind på hvor man finder den på You Tube.
    Hilsen Karen

    SvarSlet