Sider

søndag den 17. april 2011

Gæstebog




I sidste uge lavede jeg denne gæstebog som blev leveret som gave igår.

Bogen er en skitse blok med noget godt kraftig papir og en spiral som ryg. Jeg har så taget for og bagside af og pyntet dem med papir fra Riddersholm Design Serien Sweet Valerian. Da jeg havde målt og skåret papiret satte jeg det i min Zutter og lavede huller som passede til. Bogstaverne er standset med min tang og jeg har embosset hjerte og swirls med hvid, og stemplerne er fra Stempelglede. Så er der sat lidt brads på i hjørnerne og lidt bling hist og pist. Det lille vers har jeg fundet på  www.bryllupsklar.dk og der er mange forskellige at finde der.  Til sidst er der bundet lidt bånd, blonder og charms på spiralen. Til sidst – det lille kort har jeg lavet med min spellbinders og igen med hjertet fra Stempelglæde.














1 kommentar:

  1. Smuk håndlavet, jeg kan lide det, godt fint og er rigtig god

    http://www.billigebrudekjoleronline.dk/

    SvarSlet