Sider

onsdag den 23. februar 2011

Lommebok kort

Her er to nye kort med mønsterark fra serien Bello Pastello.
Jeg hadde to forsinket bursdagskort jeg måtte få laget, et jentekort og et guttekort. Begge bursdagene var i januar så nå var det på tide. Så i går satte jeg meg ned å laget disse to kortene med inspirasjon fra HER.
Jeg har brukt blomster og perler fra Kort og Godt, stempel fra Kerativ Hobby og kartong fra Bazzill. De to beltespennene hvet jeg ikke produsenten på.


Her er jentekortet.................





(Dette bilde er litt blasst i fargen men siden kortet ble gitt
bort i går, har jeg bare dette å vise)



.....og her er guttekortet.





2 kommentarer:

  1. Sidder lige og læser op på bloggen... hvor er de mange kort bare flotte, det ene mere end det andet... og hvor er den nye serie du har lavet til Panduro også bare flot, godt jeg snart skal forbi derude...
    Men er altså nødt til at spørge, son overhovedet ikke kortmager... Hvor er LO'erne henne ;-)

    SvarSlet
  2. Hov... sidder lige og læser på headerne... kan alle ligge ind???

    SvarSlet