Sider

mandag den 2. august 2010

Bryllups kort fra Linda

Easelkort / staffelikort
Jeg har lavet et bryllups kort i beige nuancer og med er strejf af turkis. Hjertet er fra Stempel Glede, jeg har stemplet og embosset 2 stk. og klippet det ene ud og sat det på med skumpuder. Jeg har brugt lidt blomster, nogle gamle frimærker, fjer og et metal hjerte.

Jeg har brugt Vintage Pink Venice som baggrund og borden er lavet med Turquoise Hill's Thiza-2 og borden er lavet med min Matha Steward punch. På borden har jeg limet en lille tynd blonde på eller hvad man nu kan kalde den. Inden i kortet her jeg brugt lidt halv perler og en Quick Cuts die hvor man kan skrive i.
Alle kanter er syet på maskine. Jeg har købt noget møbel tråd som jeg har forsøgt mig med, da det giver en større effekt. Og hvis jeg brugte den som
overtråd og en alm. sytråd som undertråd så gik det
fint i symaskinen. Men det var for meget for min gammel maskine og bruge så tyk en tråd i begge 2.

Hvis du gerne vil se mere om hvordan man laver sådan et kort, så kan du gå ind på Scrapsisters.dk og kigge under deres artikler, der er der en vejledning. Det er forøvrigt rigtig god læsning hvis man mangler lidt hygge eller inspiration. Jeg glæder mig hvergang til den 20 i måneden når magasinet udkommer med nye artikler.

1 kommentar:

  1. Iiih et lækkert kort. Jeg er ret overbevist om at de næste papirer jeg skal have indkøbt er Riddersholm ;) hehe

    SvarSlet